4/11/11-the best dayy with my friend :DD

malam tu memang tengah serabut lahh kepale hotak aku , sebab nak fikirkan pasal karaoke dengan dorang , then sok pagi nye dorang semue tanye nak pergi ke tak ? then aku cakap aku takde duit , dorang pulak macam dah garu kepale je . yang pulak terus cakap yang aku pergi :) haha . then dorang semue senyum je memanjang . haha :) time dorang pergi sembahyang jumaat , aku pulak siap siap and tunggu dorang panggil aku . then dorang panggil aku dekat tingkap bilik aku . aku pulak terus keluar and  gerak LRT terus . then terus jumpe aini . ang terus naik tekxi dengan aini . yang dorang gerak kemudian . dalam cap tu kite orang sembang sembang then dah sampai . dah sampai tu pulak tunggu dorang datang , dorang dah datang kite orang semue masuk dalam giant sebab nak jumpe Farhan , Aza ang Fikzie . dah jumpe dieorang keluar je giant terus pergi karaoke dekat aladin (; lepas tu aini bayar 20 lagu . then kiteorang menyanyi , melalak sampai menari semue , aini dengan Farhan keluar pergi tambah lagu lagi 20 . kite oarng meyannyi lagi , dah menyanyi semue tu , aini and aku keluar pergi tambah lagu lagi tapi sikit je 5 lagu je . then dah tambah tu , bukak lagu yang syokk syokk . dah puas semue . pergi trutti frutti pulak , aku dengan aini pergi amek semue , then aini bayar semue tu . dorang pulak nak balik . tapi aini pulak suruh aku teman die pergi beli baju kurung (; bincang sekejap . then yang ikut aini farhan , aza and aku . then pergi lahh giant balik . pergi cari baju aini . dah cari tu , terus balik . balik sembang dengan farhan dalam tekxi . sembang punye sembang , rupe nye dah sampai . dah sampai terus balik rumah and then online . haha xD ape lahh aku nie . anak dare tak senonoh . haha :) #mengaku . okeyy part yang paling aku suke sekali time karaoke . terbaikk lahh menari dengan die orang. bawak pergi club pon syokk ni . haha (; gaye aku macam pernah pergi club lahh pulakk . haha :) seriusly time karaoke aku menari gile vavi macam orang mabuk tahu tak . haha :) terokkann . anak siape lahh tu :)paling best aku menari dengan jiran aku . terbaek lahh . tak sangke , seketot die pon suke menari jugak . haha (; tapi hari nie , memang terbaik lahh kan :)) okeyy lahh bye :)