Yeahhh ! Biyy Baru Sayaaa !



Hai Semuaa ! Kenal tak dia ni siapa ? Dia lahh yang myra cerita kan hari tu . KU IZZ DANIEL . Ingat lagi tak ? Mestilahh ingat kann . Nak tahu Macam mana kite orang boleh couple ? Jom baca post ni sampai habis :D

First sekali , kite orang kenal dari facebook . biaselahh budak zaman sekarang kann . FB je keje dorang . haha ! okeyy , then kenal kenal bagai semua . dia mntak nombor phone myra . myra suruh lahh dia mintak dekat Hazman . Dah dapat nombor phone . mula lahh phone aku tak berhenti henti dengan messeges dia masuk . aku memang tak layan budak budak FB . yelahh lagi pon Time tu aku Baru je Putus kann . memang banyak masalah lahh jawab dia . One dayy , die text aku then Time tu pulak aku tengah ade kredit . bosan sangat soo text jelahh . Okeyy ni baru segi Perkenalan . *wahhh , ayat aku . tapah hape entahh .

Kenal punye Kenal . kite orang dah SEBULAN berkawan . * aku tak kira pon . ni pon main agak je . haha ! then time time text tu dia selalu cakap macam macam lahh * maksud aku ayat ayat cinta . nak cair kan perempuan biasa lahh tu . aku tak berape cair sangat . haha ! then die dah macam penat sangat nak myra . myra terus jelahh terima . but hati myra takde pon nak dekat die *maksud aku , aku tak suka . myra tak tahu lah maca mana nak buat hati myra ni suka/sayang/cinta dekat die . myra jadi serba salah pon ade jugak . but tak kan nak bagitahu die pulakkan . nanti dia cakap myra ni kejam sangat . myra taknak lahh macam tu . soo now , myra CUBA nak SAYANG dekat dia . Doa kan myraa okeyy .

okeyy lahh . byee . Malas nak cerita panjang panjang lahh . byee semuaaa !

For you ( ku izz daniel ) : I Try To Love You Biyy ! I Hope You Faham Ape Yang I Nak Bagi Tahu Dekat you !