Hai , Assalamualaikum !

Kali ni aku malas nk buat title. Hmm, k. Hari ni aku nak cerita pasal aku punya perasaan dekat seseorang. Aku rasa korang tahu kot. okayy, macam ni . yang aku buat status aku dekat facebook dengan twitter tu mesti ramai dah baca kan. Mesti korang pelik kenapa lahh aku ni buat nama IKMAL besar besar dekat situ but bukan HAZMAN.

Macam ni cerita dia. Okayy, mula mula time Hazman belum couple lagi dengan aku and belum lagi couple dengan syia tu. aku memang ade suka Hazman. but tiba tiba aku dapat tahu yang dia couple dengan syia. k, time tu memang kecewa nak mati. Time tengah sedih sedih tu , aku luahkan hati aku yang sebenar dekat ku izz pasal hazman and aku dengan ku izz pun ade buat perjanjian. then , itu rahsia aku dengan ku izz. aku tak yakin pun yang ku izz akan bagitahu hazman. soo, aku aku fikir fikir balik yang aku tk patut sayang hazman sebab dia dah ade syia. k, time tu jugak aku nekat nak sayang Ikmal balik.okayy, aku dah mula sayang ikmal. tak lama tu hazman bagitahu yang aku yang ku izz dah bagitahu hal sebenarnya. then, dalam hati aku just ckp 'okayy'. Sebab masa tu hati aku dekat ikmal. Bukan dekat hazman. Lepastu along jiran aku bagitahuu aku yang Hazma nak try aku. so aku cakap lahh, 'tolong bagi aku masa untuk fikir'. okayy malam tu aku tk tidur sebab nk fikr bende tu semua. then, esok pagi jumpa Hazman dekat samba. Hazman mntk cpl . aku terima. sebab ? sebab aku cuba untuk sayang kan orng lain selain ikmal. tapi sebaliknya . aku tk boleh buat bende tu semua. Makin banyak sayang aku dekat ikmal. Hmm :/

To Hazman: aku bukan nk mempermainkan hati kau. Jangan salah Faham k :/ Kalau semua yang aku buat ni memang buat kau sakit hati. aku mintak maaf sangat sangat k. aku rasa, aku bukan perempuan yang boleh buat kau bahagia .