Some one

Hai readers !


Starting from here. Guys , act myra ade sayang some one tau . But budak tu anggap myra ni macam apa je -.- Hmm, sekarang ni nak belajar pun tak boleh tahu tak. yolahh , teringat dekat dia je :/ Hmm, maybe bukan jodoh kita bersama ann. Takpe weyy, aku setia menunggu dan menanti kau untuk hadir dalam hidup aku. okeyy, aku faham kau jenis perempuan keliling pinggang ann. soo, takpe weyy, aku lagi Happy bila tengok kau Bahagia dengan orang lain. even hidup aku sendiri tak bahagia. takpe weyy, aku faham kau. act, blog ni je tahu ohh apa yang aku rasa sekarang. kawan aku sendiri pun taktahu weyy perasaan aku sekarang :/ btw, kakak aku ade cakap jangan mengharapkan sangat sebab takut hati yang sakit ann. Maybe ni semua dugaan yang allah bagi dekat aku ann. soo, aku kene lahh redha kan. Takpe lahh, Kumbang Bukan Seekor. banyak lagi kumbang kumbang dekat luar tu yang boleh buat aku happy. Hmm, aku dah malas dah nak sedekahkan air mata dekat lelaki. act, macam takde kesan langsung. aku dah fedap dah dengan ex aku yang selalu buat aku nangis pasal dia. sampaikan member aku sendiri pelik. every week aku selalu menangis sebab ex aku. bila dah takde, mula lahh cari balik. macam taikk je ohh. Hmm, but yang sorang ni, myra rasa myra yakin yang dia jauh lebih baik dari ex myra ni. myra taknak lahh myra ni macam selalu diperbodohkan oleh lelaki. memang kene kutuk habislahh ann, even member myra pun. btw, dah penat dahh ohh nak luahkan perasaan myra dekat blog ni. even, panjang lebar myra post pasal dia. myra still takkan puas lagi nak cerita pasal dia dekat blog ni. Hmm, takpe ahh. malam ni myra just taip sikit je kot. Okeyy lahh guyss ! Bye :/

Aku taip sambil nangis act :'')