Hangout Withhh My ElmoBoyyy


Hellloooo ! Hari ni nak update pasal myra hang dengan ikmal haritu. Act, Hari sabtu haritu kitaorang hang. Myra busy kan? Soo, Myra update lahh hari ni.

Btw, Myra fikir nak hang hari selasa then tiba tiba mak myra kata hari sabtu myra tinggal dekat rumah. Soo, myra bagitahu Ikmal. Dia kata ok :D

Esoknya, Myra siap siap nak hang lahh. Dah sampai je LRT. Aini text myra yang dia cakap dia nak ikut. Myra pun ok jelahh ann. Sebab farhan takde kawan nak jalan sama sama. Lepak LRT dengan farhan time tu sebab nak tunggu aini. setengah jam tunggu baru aini sampai. Aini sampai je, cari texi lain, terus gerak pergi Sunway.

Sampai je sunwayyy, Terus text ikmal cakap dia dekat mana. dia cakap dia baru gerak. sooo aini and farhan pergi beli tiket wayang dulu. Dah beli, semua tu, Jumpa Ikmal, zhordi n suki. Then, kitaorang jalan jalan cari kasut zhordi. Dah beli kasut dia. kiteorang pergi game. Karokk dekat tempat game tu jap. Lepas tu, sampai je pukul 1:20, kiteorang terus gerak wayang, pergi wayang.

Habis je wayang, lepak dekat lagooon jap. Snap snap pic dekat situ jap. Lepas tuu, aini pulak tiba tiba nak balik sebab nak lepak dengan cipi dekat seri bakar. Hanta aini sampai Pintu keluar. Then, kita orang terus lepak snooker. Dah habiss je main snooker, kiteorang balikk. Fikirkan nak lepak dengan ikmal dekat taman aman, tiba tiba balikk akak aku ajak pergi karokkk dekat seapark. Then, aku ajak ikmal sekali. Lepas tu, Ikmal pun onn je.

Dah Melalak dalam tuuu, zhordi pulakk tiba tiba nak balikk awal. Time tu aku tknk lepaskan Ikmal pergi sebab aku tak puas lagi lepakk dengan dia. Time tu sumpah aku nk nangisssss :'( Hmmm, tapi tkkn lahh nk nagiss depan zhordi and suki kott. Segan lahh aku :( Hmmm, Time tu aku hug dia kuat kuat :') Tapi tkpe, dekat sekolahhh bolehh jumpa lagi :) Haha XD

                                                                        The End :')