Rindu Blogg~

Hello n assalamualaikum..

Myra here~ heheh.. Daa lama sangat tak update blogg ni.. Btw, perasan tak? lagu Myra daa tukar :') hihi.. Agak bosann kan lagu ni? :) Tahu daa.

Sepanjang 1 bulan Myra tk update blog.. mcm2 bende yg berlaku.. Ada yg sedih, ada yg duka dan ada yang happy sangat :)

start 11 jun., aku penuh dengan masalah~ Banyak yg berubah perangai.. Bila layan, buat bodoh bagai.. sakit jee hati.. N dalam sakit2 hati tuu, Myra ada kenal someone, kawan Nizaa.. Nama dia Afiq, abang gedang Nilai x) hehe.. Dia comel when dia gelak nampak gigi taring dia tu :) Heheh.. Itupun happy sekejap je. dalam 2 hari mcm tuu.. then, timbul masalah lagii.. dengan perangai Khai tuu.. K, malas nak ceritaa~ daa lepas jee masalah tuu, aku terus jee Happy gila gilaa.. hehe..

Dan baru baru nii, Open Day.. k, pelajaran aku semua merosot.. Kene banyakkan study ohh~ hmm, ayah aku daa banyak bising daa sekarang~ Daa lepas je Open Day, Israk Mikraj pulakk~ K, ustaz yg cikgu bagi tuu memang kelakar habiss~ Sakit poyot aku gelak pepagi.. x) Dan harini.. flat aku buat pertandingan karaokee n pepagi buat poco2 :) K, kelakar ~

Kbyee.. (Myra)