rindu .

okeyy aku nak buat pengakuan sikit dekat korang yang tengah bace blog sku nie . hmm , post kat bawak tu memang time tu aku tengah bengang dengan ikmal , tpy sebenarnye hati aku still rindu dekat die . okeyy , aku tengok die macam happy jea hidup tanpe aku sekarang . aku tahu sekarang nie aku tak de pengganti , tapy care die macam die ade pengganti perempuan laen tahu tak . memang aku jealous lahh kan , walau pon aku tengah tak de ape-2 dngan die . okeyy , aku memang slah sebab aku banyak sangat buat hal dengan die . but die pon same jea , tapy hal yang die buat tu memang menyakitkan hati aku sangat-sangat . sekarang nie aku tengah rindu kan die sebab , aku sekarang memang tengah nak dengar suare manje-manje die dengan aku . okeyy , aku tahu yang bende tu takkan berlaku lagi dalam hidup aku . tapy aku nak sangat bende tu . hati aku susah sangat nak terime yang aku dengan die dah putus . hmm , aku memang susah nak terime bende tu . aku tak tahu lahh dengan care ape lagi nak buat kan aku lupe kan die . hmm . kalau setiap hari aku macam nie memang hidup aku tersekse lahh . masalah aku yang sekarang nie pon aku tak baguthu sume yang aku kenal , aku nak dorang tahu sendiri , sudahh lahh . senyap kan diri lagi bagus daripade bagithu orang laen :)