farah niesasoraya

okeyy , sumpah aku bosan sekarang . so , die yang dalam gambar tu . kenal tak ? okeyy , die farahniesa soraya . name je aku bagi okeyy . jangan melebih sudah . and onemorething , mulut korang tutup sikit , aku tahu die memang lawa . hikhok>.< . die bestie aku . firts korang jumpe die , die memang sombong so korang kene cube rapat dengan die lahh okeyy . sumpah die memang cantik , kalah aku . haha xD die memang cantik kan pakai shawl . SUMPAH lawa gile . haha . ehhh , jap , lupe pulak nak bagi tahu yang die ni dah taken . melepas korang kan ? 

Hot ?? bagi die , Hot tak kemane pon . sebab die kate nerake lagi Hot . aku setuju dengan ayat yang die bagi tu . lagi pon zaman sekarang kan , remaje gile gile kan Hott . yelahh , nak naik kan name lahh kate kan :] okeyy stop pasal Hot .

okeyy , bende yang paling die tak suke . time die datang bulan  , SUMPAH korang jangan tegur die tau . aku takut korang kene penampo free dengan die . die memang pantang orang cari pasal dengan die time die tengah lampu merah . and aku salah sorang yang penah kacau die . sumpah die marah gile vavi sial ! then aku dah fedap nak kacau die , so aku terus tak buat die marah dah :] *baik tak aku ? haha >.<

satu bende lagi yang aku tahu pasal die . die Kuat Makan . same macam aku . haha >.< okeyy , ade satu hari ni , aku tengokk die makan banyak . nak tahu tak die makan ape ? firts die makan burger . dah habis makan burger , die minum air , then die beli ayam 2 ketul and the last die beli air miniral . Sumpah time tu aku macam tak percaye yang die makan banyak sebab bile tengok badan kecik je kan . hmm , biase lahh tu , remaje sekarang .

okeyy just it . itu je lahh yang mampu aku cerite pasal die . hope tahun depan aku same class dengan die . tapi mesti susah sebab die pandai , tak macam aku kan . hope dapat same lahh kan :] okeyy bye . ILOVEYOU FarahNiesa Soraya until i die ♥