Malaysia VS Indoniesia

okayy , today 17.11.2011 member adek aku penuh kan rumah aku sebab nak tengok bola . biase lahh anak Malaysia lahh kate kan . yeaaahhh ! memang corak permainan dorang terbaik . *ayat macam pengacare bola sepak pulak >.< . Sumpah aku sayang pasukan Bola Sepak Harimau Malaya . dorang memang terbaik dari ladang :]

*time gooaaalll .
okeyy , sumpah kelakar gile babeng . especially , mak aku and bapak aku . haha . dorang sampai lompat lompat . yelahh , semue nye die sebab kan Malaysia . ehh copp * gegar rumah aku sebab mak bapak aku lompat . haha . jerit ? memang mesti lahh . aku yang tengah update ni pon terkejut kejut tau tak . haha . *nasib tak masuk hospital . siape yang jerit ? mak aku lahh , tu pon kalau suare perempuan . kalau lelaki bapak aku . haha . kelakar kan . dorang mak bapak yang aku paling sayang kot . Sumpah dorang happening gile . untunglahh aku . haha .

okeyy , just it . btw aku nak berterime kasih dekat NAJIB sebab die dah bagi kiteorang RM100 . thanks a lot for him . and thanks full for Allah coz die dah bagi aku family yang bahagia :] okeyy, bye . Muuuaaahhh !