nur aisyah sofiya 

nur aisyah sofiya with me 

okeyy , now story about budak comel yang die beri nama nur aisyah sofiya tu . sumpah die comel kan :] okeyy aku tahu tu . biase lahh kalau nama pon dah comel , muke mestilahh lagi comel kan :] die ni walaupon nampak kechik je mulut die mengalah orang tua . haha >.< . ehh , copp . lupe nak bagi tahu korang yang die ni anak mengansuh mak aku , bukan anak aku c(: . now back to story . die ni , kalau dapat je handphone mesti die nak tangkap gambar . nak ikut kan banyak lagi gambar yang aku snap dengan die , but ini je yang lawa :] aku bagi gelaran dekat die , ratu snap pic . haha >.< 

aku cerite pasal die ni sebab nanti die dah tak datang rumah aku dah . sebab ape ? sebab tahun depan die dah nak sekolah . mak bapak die nak hantar die sekolah pandai . biase lahh . sadd ]: okeyy , tadi baru je lepas kiss pipi die . coz this is last day for her . sumpah aku geram tengok muke die :] this is so saddd for me ]: . okeyy , just it . mak aku dah bising . bye :]