The Awesome Blog

Hye there . I'm here ! starting form here . I got a special blog . Clik Here . you got ? jyeah ! btw , kenapa aku tiba tiba start nak speaking ni ? Al- maklumlahh . dah nak sekolah kan . yelahh , bersemangat ni ! Hahah ! Okeyy , korang mesti dah tengok kan blog tu . act , blog tu memang sedih gila kot . susah tau nak dapat perempuan yang macam tu . yelahh every second she remember that boy and the our memories . *betul ke apa yang aku mencarut tu ? Haha ! life perempuan tu penuh dengan derita . tu yang paling pinat nak baca tu . seriusly , tak bosan kot baca blog dia . penuh dengan bermakna . hee :D *dah start merepek -.-'

Act , aku ade story nak bagitahu korang ! you all nak tahu tak . I do forget Ikmal Hafizy . The awesome thing kan ? aku dah malas nak amik tahu pasal dia sebab kalau dia ade dalam life aku pun dia akan rosakkan fikiran aku . Dia memang menyakitkan hati ! Alhamdullillah and thankfull for Allah cause dah Tunjukkan jalan yang benar too me . Aku akan cuba untuk sayang orang yang selalu buat aku tersenyum sebab orang tu lahh yang akan membahagiankan life aku :) That true rite ? btw , esok results PMR kan ? Good luck for all form 3 . Jangan gopoh tau time amik tu :) okeyy end from here . bye :)