Three story in one post


Hai readers ! dah lama tak update blog kan kan kan ? haha . Okeyy , gambar dekat atas tu myra saja nak upload masuk blog . Bosan sangat kan -______- Gambar tu full edit :] Gambar tu time dekat kampung . Hee :D pakse kan diri nak balik kampung . act , ade gambar lagi but yang ni je macam okeyy :] Take by Mohd Salehan ( my father )


Woyy korang . comell kan gambar ni ? kan kan kan ? hehe . act , aku rindu lahh nak pukul pukul dia . cubit cubit dia . lempang dia . Hmm , sumpah aku rindu dia gila . but dia bukan milik aku lagi lahh . Sayang jekan ? Hmm , takpe lahh . aku redha je . ni semua dugaan dunia kan :] 

aku ade something lagi nak cakap ni . dua tiga hari ni kan ? ramai yang buat aku sakit hati . Sumpah aku menyirap gila sial . Macam hahaharam je kot . aku buat status dekat facebook pun dia kata aku ni bajet Hot . Ya allah , ape ke bengap sangat dia tu haa ? aku just tulis yang aku teringin nak pandai main gitar then dia cakap aku itu lahh ini lahh . Sumpah kau memang merepek lahh jantan -.-' Aku tak suka cari masalah dengan orang lahh . sumpahh aku cakap kalau gadoh gadoh pasal hot ni tak matured gila sial ! Aku fikir kan perempuan je yang selalu busy body , rupa nye aku salah besar lahh . zaman sekarang pun ade jugak lelaki yang busy body kan ? Hadoii ! Sumpah kelakar lahh . Be matured broo . malu lahh awek kau dohh . Hahahah . gelak besar aku hari ni . Dah lahh bosan aku lahh kalau nak erita pasal kau je . Bye readers ! For the last , aku tak suka mengejar Hot okeyy . Hot tak kemana lahh sayang . Neraka lagi Hot . Fullstop !