Fikri



Hye there ! Aku bosan soo cerita jelahh pasal dia kan . Aku tak penah bagitahu korang lagi kan dia ni siapa . Okeyy , aku just bagitahu apa yang aku tahu tentang dia je okeyy . Nama dia muhammad Fikri . umur 17 . 3 orang adik beradik termasuk dia . Aku boleh kenal dia dari member aku . Afiqah zaman huri . act , kiteorang takde lahh rapat sangat . kiteorang   penah lepak but tu pon time aku tengah date dengan Ikmal . itu pon kiteorang takde bercakap sangat . sebab dia pon tengah date dengan Afiqah . Tapi kan , sekarang dia dengan afiqah dah takde pape dah . sedihh kan ? #akupulakmelebih . Sebenarnye dia suka sangat tangkap gambar . tapi aku detak gambar yang aku rasa awesome je ohh . haha . Korang nak facebook dia ? mintak lahh sindiri dekat dia . Aku boleh bagi twitter dia je ehh , jap ehh Clik sini . Korang dapat kan ? kalau nak blog dia mintak dekat dia ehh :) Aku rasa sampai sini jelahh . okeyy bye :)