KLCC lagi

Hai ! Terima kasihh kerana sudi membaca . Okeyyy , semalam myra pergi KLCC with mimi and chip . Act , aku ingat kan mimi tak jadi pergi then tiba tiba dia call aku , aku terus siap siap . lepas tu dia cakap dia nak gerak dengan chip , aku just follow ahh ann . Time dalam pergalanan , mula jem tak tentu pasal . lepas tu dah okeyy semua tu terus cari parking . dah dapat . masuk terus KLCC then cari cinema . nak tengok cerita Suatu Malam Kubur Berasap . Act , movie to memang bosan gila , semua lawak lawak bodoh je . Aku just gelak tak ikhlas jelahh -.-' dah bei tiket wayang pergi beli air dekat starbuck jap dengan mimi . then pergi lepak dekat tasik dengan pyka and paan . Then dah pukul 5 , pyka dengan paan pon nak balik . soo kiteorang tunggu dalam sepuluh minit , lepastu terus pergi cenima nak masuk wayang . tengok tengok bilik wayang belum bukak lagi soo pergi beli popcorn dulu , lepastu terus masuk bilik wayang . dah habis wayang terus cari parking kereta . Time tengah turun ascolater ternampak diana denieal . Sumpah aku dengan mimi terus jerit ohh . kiteorang nak kejar dia but dia and PA dia terus cari kereta dorang . tak sempat nak kejar :/ then kiteorang bayar parking terus pergi dekat kereta . Balik ! time tengah otw balik tu mimi lapar so pergi ehsan , beli makanan  bungkus . dah beli semua tu . gerak pergi dewan . makan sampai habis , then mak aku dah call . mak aku suruh balik . balik balik mak aku cakap kakak aku tak balik lagi . aku and mimi pelik gila -.-'mimi terus bagi nombor paan . then mimi terus keluar lepak . aku terus online . then tak lama tu akak aku balik . mak aku ajak aku pergi bawah , taksangke malam tu ade pesta muda mudi dekat flat aku . aku pon on jelahh ann . then turun turun , penuh dengan orang tengah menari menari bagaii . aku just gelak jelahh . sebab dorang menari sumpah kelakar gila . dah gelak puas puas semua aku terus balik . ngantok , tidoo lahh ! korang nak tengok gambar tima KLCC tak ? jap ehh .




Taraaaaaa ! okeyy , aku just simple je . tak secomel makwe korang kan ? okeyy , nvm lahh . byee aku dah malas nak cerita panjang panjang .