I can't forget you

Haiii ! Korang mesti tertanya tanya who is he ? Okeyyy , he is Ikmal Hafizy . Every day i thought he . but i don't know why . Hidup aku dah banyak sangat menderita cause dia sanggup tinggal kan aku dalam hidup dia . but he still happy even dia tak hidup dengan aku . Every seconds , every minutes , every hours , every days , every weeks and every months i will always remember you . Kenapa lahh Allah bagi aku dugaan yang berat sangat untuk aku menampung . Hidup aku sekarang penuh dengan derita . Bila lagi lahh aku nak dapat kebahagian kan ? aku tak yakin yang aku akan hidup bahagia . Ikmal , aku harap kau baca post ni . sebab aku dah tak sanggup nak menderita je . even relationship kita is nothing . but aku still harap kan kau lagi . Ikmal kau tahu tak aku masih simpan lagi gambar aku dengan kau . gambar kita time tengah date . teady bear yang kau bagi tu , aku still simpan . kicen yang kau bagi tu aku still simpan . Name tag kau , aku sentiasa pegang . every day kau tahu . Aku tak tahu kenapa aku sayang sangat dekat kau . sebelum ni memang ade jugak lelaki yang pernah masuk dalam hidup aku but aku boleh lupa kan dia . but you ? :'/ kau tahu tak yang kau istimewa sangat dekat hidup aku . Aku sampai tak tahu bomoh apa lahh yang kau guna untuk bomoh aku kan . act , aku tak tahu nak cerita dekat siapa  . aku just boleh cerita dkt blog je . Yelahh , soal hati dan perasaan . susah sangat nak cerita dekat orang kan . even member pun . aku dah tak tahu macam mana nak cakap lagi dah . sebab kalau aku maki kau pun ikmal , aku lagi sayang kau . takde siapa yang boleh ganti kan tempat kau . you know what ? you are one in a millions .


 Ikmal ? kau ingat lagi tak gambar ni ? ini jelahhh photo memories kita . act , kita pernah pergi tengok wayang sama sama kan ? movie Karak . aku ade simpan lagi weyy tiket tu . aku sentiasa akan ingat semuanya . aku ingat lagi tarikh kita start couple . 22.1.2011 . Do you remeber that day ? kau tahu tak aku tak ingat langsung and taknak ingat pun tarikh kita putus . sebab itu takkan ade makne pun untuk aku . kalau time date je . mesti kau akan pegang tangan aku , kau cium tangan aku . and one more thing , aku akan selalu cubit kau ann ? but aku rasa semua bende tu takkan ade lagi dalam hidup aku . 
Kenangan pahit aku dengan kau time kau tiba tiba text aku and kau cakap yang kau dah ade orang lain . Sumpah time tu air mata aku terus mengalir . sampai kan mak aku sendiri pelik weyy . Kau tahu tak , itu kesalahan kau yang paling besar dekat aku . Sebelum kita putus kau ade janji dengan aku yang kau takkan cari perempuan lain . okeyy , aku pegang janji kau . weyy , aku tak boleh lupakan semua tulahh . aku dah cuba but , tak boleh weyy . aku tak tahu lagi cara apa aku nak guna untuk lupakan semua tu . maybe aku boleh lupakan semua tu dengan cara aku mati kot . lagi bagus kan ? aku dah tak larat weyy . sumpahh ohh . Okeyy , aku try the best aku untuk lupakan kau . Fyi , aku still lagi pegang janji kau . 

act , aku post ni sambil menangis :'/