Masih bersekolah

Haiii ! Act , hari ni myra nak cerita pasal sekolah yang dah nak bukak tu . Adoii ! malas nya nak sekolah . Rasa sekejap je cuti . tahun ni cuti yang paling sekejap and agak bosan . Setiap tahun mesti ada azam kan ? azam aku tahun depan , insyallah aku nak belajar betul betul . aku rasa tu jelahh azam aku . Tak payah nak banyak banyak , nanti susah pulak kan . btw , tahun depan myra still tak pakai tudung lagi . sebab belum sedia lagi . Hee :D Peralatan persekolahan myra belum beli lagi ohh . Cuma baju sekolah je dah beli . Haha ! semua orang dah beli . bersemangat sangat dorang . Myra malas tau nak sekolah dekat SP tu act . sebab myra dapat rasa ramai yang benci myra . terutama budak form 2 nak masuk form 3 . apa kene dengan dorang pun aku tak tahu lahh . * pelik sangat . Tapi next year dorang takde . soo , insyallah myra akan selesa sekolah dekat sana .

Wowww ! tak sangka kan hari ni hari orentasi . Budak budak darjah 6 nak masuk form 1 . Sumpah menyampahh ohh sebab adik aku ada . lain lahh kalau dia sekolah berlainan dengan aku , ni tak . sama sekolah . *menyampah ! but it's okeyy rehat tetap lain lain kan ? Untuk budak budak form 1 tahun depan . selamat datang ke sekolah sri permata :)