Lepaking :*

K, haiiii bloggg ! Aku rindu kau gila ahhh :/ Hmmm, K tkpe hari ni aku update K. kau lekk je ;D LOL cakap dgn blog -.-

K hari ni nak update pasal Ikmal :D Dah banyak Post pasal Ikmal je kan? K lekk, dah dia je aku sayang nk buat acano ;p

First thing aku nak cerita pasal dia kene pindah sekolah ;)
K dia kene pindah sekolah sebab dia buat hal dgn keluarga dia. Then kebetulan pulak kene amaran terakhir -.- K last week time dia pindah tuu, aku takut aku saling merindui dia. sebab nanti tak boleyy belajar -.- hari terakhir dalam minggu tu dia buat hal -.- Dia ajak aku fly sekolah lepas rehat -.- K tu memang kerje gila -.- Dia fikir aku ni apa nak fly mcm tu -.- Hmm, then aku ckp aku tknk n aku tkkn buat kerje bodoh tu -.- Lepas tu time rehat tu dia datang n aku tk layan dia. aku tk layan dia bersebab K. seba dia aku tk tahu nak tanya apa -.- Huh ! K aku memang kene banyak bersaba dgn dia -.- lepas je loceng dah bunyi, aku terus blahh macam tu jee. K aku sendiri pun tak tahu apasal aku mcm tu -.- lepas kejadian tu, aini story semuanya pasal aku dekat dia. Lepas tuu, dia macam marah balik apa yg aini ckp tuu. K tkpe, time tu sumpah memang aku cakap hati aku pecah berjuta ;/ Balik tu aku fikir nak jumpa dia, but dia ckp dia tknk dtg sebab nanti aku bukan layan dia pun -.- K, Time aku dapat tahu je bende tuu, aku terus senyap je dalam kelass even tkde cikgu sekali pun :/ kawan2 aku semua usaha nak bai aku gelak but aku tk bolehh. Time class science aku duduk diam diam dkt meja tu dgn ghani. Tiba tiba ghani ckp dgn aku, jgn lahh sedih sedih bagaiii. Then tiba tiba air mata aku mengalir gila gila :'/ lepas tu ghani terus pujuk aku bagai nak rakkk. yang aini dah marah marah ghani dahh -.- yang haniff, kenapa dengan syamira -.- Hahah K semua dah pelikk. Then, dorang biarkan aku mcm tu jee sebab dorang tahu aku tention. Hmmmmm :'/ time balik aku tk jumpa langsung kelibat  dia. K aku tahu perangai kau memang budak budak -.-

Keesokkan harinyaa, dia terus dtg Flat aku semata mata nak jumpa aku :* soo sweet :3 K aku lepak dgn dia but sekejap jeee. K tk kesahh janji jumpa :D then tengah hari tu aku pergi nilai :)

Hari ni - 11.4.2012
aku lepak lagi dengan dia :* K sumpah best :3 Nanti aku upload kan gambar aku lepak dgn dia K? Byee blogg. Makk aku dah banyak memerli dah ni. LOL :p