Kem Di Dusun Eco Reasort ♥

Haii~ Assalamualaikum :') K, hari ni myra nak cerita pasal myra pergi camp hari tuu. Myra pergi time 20.4.12. K, myra pergi camp ni pun aini yg bayar kan :) Thanksss  untuk my baby-boo :* Hihi ^^v tak sia-sia dia bayar untuk myra :'D K, gambar? Mustahillahkan kalau tak tangkap gambar langsung kan? Nahhh ~ 

K, Time ni tengah otw nak pergi Dusun Eco Reasort.. Semua tak sabar2 nak sampai sana :3 Hihi ^^v

Dah dalam perjalanan tuu, kiteorang sembang2 ahhh. apa ahhh~ tengok2 dah sampai :) Time dah sampai tu, semua turun bas n tunggu untuk pergi ke tempat penginapan. Act, kiteorang sempat tangkap gambar :) nak tengok ? Jommm!


Dari kiri : Myra, Nina, Din, Ieka n Kelly

Belakang tu hutan kan? :'O Hoho ^^v memang menyeramkann~
Dari kiri : Myra, Kelly n Aini 

K tuu gambar time tengah tunggu trakk~ K bila je naik trakk apa semua tuu. turun2 jee terus masuk dewan n tengah tunggu menentuan untuk group ke group. K time tu sumpah berdebar2 gilaaaaa~ Hmmm, dah dpt apa semua. tengok2 sama dgn aerisya :D K, tkpee best group tuu :D Then, kiteorang pergi dekat dorm sbb nak letak begg apa bagai~ K, dah simpan apa semuaa. kiteorang ada aktivi. salah satu nya kita orang ada buat rakit n mcm2 activiti kiteorang buat hari pertama tuuu.



Hari kedua~

Bangun2, basuh muka then terus pergi dewann ada taklimat dari Mr.Lim. Then, breakfast.Lepas tu pergi dorm kemas2 barang sbb nak pergi Jungle Trekking. K sumpah aku takut gilaa time tuuu~ hihi ^^v Time dalam hutan tu, aku berkepit dgn Rizal je ahhh. ye ahh, dia je lelaki yg sama group dgn aku :/ Aku takut pacat pun dia sanggup jalan sambil tunduk bawah sbb takut pacat pergi kat aku :) K terharu gilaa~ Mula2 masuk hutan dekat mana tahh, tiba2 ada lebah pulakk -.- Dahh ahh lebah tu sengat aku -.- Haihh ! Tapi nasib time tu rizal ada then dia still jaga aku even tangan aku sakit. Huh ! terpaksa patah balikk. dah patah balik apa semua tuu, dorang semua berebut pacat sbb siapa ada seekor pacat dapat markah 10 untuk group dorang. hahah~ K aku tak hamakk pun XD Hihi ^^v  Then, kene pergi hutan lain pulakk. hutan tuu kiteorang banyak tempuh sungai jeee. Nak tengok gambar? Jap ehh. 

K.I.T.A 
K itu group akuu :3 Awesome kan? Hihi. K ketua dalam group kita orang ialah Nadia, yg pakai baju hijau tuu :D K dia memang tegas gilaa :D

Then, dah habis pergi hutan semua tuuu. kiteorang terus pergi dorm mandi apa semua. Lepas tu ada acara "Moving Caterpillar".Nahh gambarr ! 

K.I.T.A always together :')

lepas tuu terus makan malam ramai2. Malam tu kiteorang ada buat drama. K, memang lawak gilaa time tuu :3 Hihi ^^v. Lepas tuu tidurrr. K memang nyenyak gilaa aku tidurr. penat masuk hutan punya pasal kan :D


Hari ketiga

macam biasa, makan apa semua. K, bangun2 muka dah sedih gilaa. sebab hari terakhir dekat situ :'/ Hmmmmm :'( Time tu myra memang berat sangat hati nak tinggalkan tempat tuu :'/ Then, sebelum balik kiteorang ada aktiviti "Fight For Lunch Race" :) K memang best :'D Thennn, Mr.Lim suruh balik dorm untuk kemas barang sbb dah nak balikkk :'/ Semua mukaaa sedihh gila2 :'/ Hmmmmmmmmmmmmm :'/ Dalam hati aku hanya satu ayat jee "Aku akan rindu camp ni :'/" dah pack barang apa semua. kiteorang kene tunggu trakk lagi. K, banyak gambar. jap ehh. Nahhhhh !

dari kiri : Myra n Ainaa Sarah

Dari kiri : Lau, Ali, Myra Ainaa, Nina n Kelly :')

The Awesome Guys :')

Dari kiri : Myra n Ali. 
K ali ni budak yg selalu ejek aku takde suara bagaii~ Tapi bende yg menyakitkan hati ni lahh buat aku rindu :'(

Bende paling malang aku dekat sana :-
  • aku tkde suara~ menjerit je banyakk :'/
  • Selalu kene bahan :') 
  • Tak rapat dgn den mcm dulu :'/
Bende Paling BEST dekat sana :-

SEMUAnyaa BEST, kecuali bende malang aku tulis tuu :')


                                                                                                                                              Byeee :') 
                                                                                                                                        Myra Salehan ;)