Aku tak sanggup :'( ♥

Haiii ~

K, semalam ( 2.5.12 ) Khairieeee ~ dia kata dia nak pindah esok ( 3.5.12 ). Bila aku tahu jee dia nak pindah, aku terus "Hmmmmmmmmm~~~~" Dah tak tahu nak ckp apa dahh. Haihhh! aku terus senyapp jeee :/ Bila aku panggil dia nak ckp dgn dia, dia mcm buat tak reti jee -.- K, tkpee aku sabar~

Time waktu science jeee, aku pergi dekat farah then aku nangis terusss. Farahh pujukk aku ;O K, nasib farah faham aku ;') Yang khairieee. Macam tak salah apa apa jee -.- *Menyirap jee. Aku tahan nangis aku, aku terus pergi dekat tempat duduk aku balikk. Dahh ahh, ada experiment -.- Malasss jee nak buat -.- Nasib haniff ada. Dia jee lahh yang buat semua nyee~ Then rehat semuanyeee~

Time masa english pulakk aku pergi dekat khai suruh dia promise dengan aku pujuk mak dia jangan pindah bagai~ Jyeahhh ! dia promise. Malam jee aku on facebook. dia cakap mak dia kasi pindah tahun depan, tapi kene buat perangai baik baik -.- Hahah~ K, malam tu aku asyikk senyum jee bila dapat tahu yang dia tak jadi pindah ;D Sumpah Happy gilaa~ Tapi..................................... Dia still kene pindah tahun depannnn ! Noooooooooooooooooooo ! Hidup aku akan sunyiii tanpa diaa :'/ K, aku melebihh pulakk ni -.-'

Okayy, senang cerita. Kalau tahun depan dia still ada dekat sekolah, maknanyee~ ALLAH kasi aku berjumpa dgn dia lagii ahh~ Tapi kalau dia takdee..................... aku akan menangis untuk setahun ;'( Hmmmm~ Hanyaa allah jee tahu apa yang aku rasaaa time tuu :'(

Hanya Mampu Pasrahh ~

                                                                                                                                               Myra Salehan
                                                                                                                                             ( K H A I R A )