Aku akan RINDU kau buat selama-lamanyaa~

Haii n Hello ! ^_^



pertama sekali. korang kenal khairie? BFF aku :'D Jyeahhhh ! satu satunyaa BFF aku :') act, aku post pasal dia ni sbb dia nak pindah dahhh :'( Hmmmmmmm~ K, sumpah sedih gila babi :'/ Even tahun ni baru kenal. Tapi kiteorang mcm dah lama kenal jeeee :'/ K, aku memang sayang dia gila gila gila weee~ Ni kali pertama aku dapat kawan lelaki yang baikk :'( Aku memang beruntung gila kot :') Hmmm, tapi kenapa cepat sangat dia nak tinggalkan kawan2 dia :'/ K k. aku memang tak boleh terima bende ni semua ! Penat wee~ sorang2 tinggalkan aku tahun depan :'/ Hmmmmmmmm ! malas nak type banyak sangat. Nanti DIA kene pindah jugakk kan :'/ tkpe tkpe kalau aku rindu dia aku post lagi banyak2 pasal dia :') 

Tangan ni untuk kau K H A I R I E !


                                                                                                                                       Myra Salehan 
                                                                                                                                     ( K H A I R A )