16.10.2012

Assalammualaikum and Hai !

                   Hmm, macam biasalaa. kalau daa ke blog ni memang nak story pasal masalah jee laa an? Almaklumlaaa, daa macam orang tua sekarang ni. Asyik berfikir jee daa. Haihh ! Act, setiap hari ada masalah daa sekarang ni, Tapi tu laaa. kalau nak kee blog jee daa payah daa. Yee laaa, twitter boyfriend aku. Mana boleh tinggalkan,nanti dia curang ;p Eh? merepek banyak da ni. Haha.

Harini nak story pasal bende yang tak sepatut nyee berlaku dalam hubungan bff (best friend forever) aku. Yee laa, first first salah anggap, second time daaa rasa macam nak muncul orang ketiga. Tapi sebenarnyee tak. semua tak betul. Member lain salah faham sikit, daa mulaa laa. semua bukak mulut sampaikan kiteorang tk bertegur -.- 

Okay, 8.10.12 - Isnin, aku langsung tak bertegur dengan Khairie (bff). Itu ada sebab ! Sebab, taufiq layan aku :) Harini, 16.10 Sepatah dari mulut kiteorang langsung tak keluar. Sikit pun. Okayy, aku diam. Maybe sebab dia daa tak perlukan aku lagi. Ye laa, lelaki doo. senang sangat dapat pengganti kan? Tak ke gitu stalker aku ;p Eh. Hahah.

Soalan yang selalu dengar dari member aku,1-"Ehh myra, Kenapa taknak layan Khai?" 2- "Kau sayang dia kan?" Okayy okayy, aku jawab. Aku tak layan dia bersebab jugak harini (16.10.12), sebab aku penat asyik asyik yang mula kan conversation jee, AKU ! AKU AKU AKU ! Bosan tahu? -.- Aku jugak nak perhatian macam mana azmir dengan farah. Jealous jugak tengok dorang asyik bahagia jee. Bukan dorang jee, Aini dgn Hanif. jangan cakap laa an? Selalu blushing blushing kan pipi. Adoiii~ Jealous tahu -.- Tapi tu laa, tak boleh nak merasa kebahagiaan tu. Payah sangat nak dtg dekat aku. 

Balik jee rumah, daa terus malas nak fikir. Tengok tv layan Julia lagi bagus. The problem is, I can't forget all of my problem's. Terkenang kenang jee dekat fikiran ni.  Habis julia baru mandi. Makan then lepak main card. Balik update blog aku ni and sambil whatsapp dgn Hanif. Time whatsapp hanif, tetiba teringat pasal Janji aku dengan Khai pagi 9.10.12 Selasa. Brrr~ aku janji dengan dia nak layan dia harini. Tapi.................. AKU LUPA ! Kiteorang DM dkt twitter tu pun daa lama sangat, seminggu kot. Mana aku nak Ingat. 

Time aku teringat tu, SUMPAH SUMPAH SUMPAH ! Aku BERSALAH gila babeng dkt dia doo~ Nak nangis, nak mati semua laaa ! Hmmpp. No wonder laa doo, lepas rehat dia daa malas nak tengok muka aku. Yaa, maybe sebab tu kan :'/ Adoiii~ Segalanyaaaaaaaa. Punca dari sifat pelupa aku ni -.- Haiyooo~ daa macam nenek tua daa ni ;p lol. Okayy, banyak drama laa harini. Heheh. Esok, jumpa dia mintak maaf. Hanif suruh ! Brrrr~ Crazy ! Myra is crazy ! 

Sampai sini jee laa ehh? Nak layan twitter balik. Bye ! Chow ! Love yaa <3 Assalammualaikum :')