14.11.2012-Hangout with mah classmate :-)

Assalammualaikum.

                           Omg ! You all nak tahu tak. I pergi tengok movie. Hee. be jelly guys! "Istanbul Aku Datang" the best ever had. Romantik jeee Lisa Surihani dengan housemate dia. Sangat sangat. Act an, aku tak tahu pulak yang "Istanbul" tu nama negara. Semenjak tengok movie tu, baru tahu. hell right? Booo mee~ ;-p

Datang sunway piramid terus Ainaa bagi tiket. awal sangat mula movie tu. Haihhh. sampaikan tiket farah pun tak terbeli. Last last, tengok movie dengan Munirah je :-( It's okay. yang pasti even tengok dua orang jee daa sakit perut gelak dengan munirah ;-) yang lain? Tengok sinister -.- K, tak dapat date dengan Khairie. Errrrr~ Last last dorang kata movie tu tak best. haaaa. kelam kabut semua. Terasa membazir. Hahahaha.

And you guys nak tahu tak. I got a new friend. From subang. Act member farah. Haha. His name's Izat. K, main eje  jeee. Sepatutnyaa kene lepak dengan classmate tapi..... Lepak dengan dia pulak. Hahaha. Khai panas jee. lol. Alahai, kawan baru kan? ;-) Sembang dengan diaa. Fuhhhhh ! aku yang gelak lebih. dia? Tak pun. elokkk jeee serius. haihhhh. Penat tahu ! Hahaha. And I met Danish also. Okay, not bad laa muka dia ;-)

Balik rumah jee semua tengok apa aku bawak. hahah. Kfc. Haaa. kelubur adik adik aku makan -.- Haiyoooo. And and ! Dvd movie "Aku Terima Nikahnya" ada dekat atas meja. Wtf ! memang malam tu jugak aku tengok. Hehehe. 14.11 was an Awesome date ! <3 Love it. I think just until here I story morry for you all. See you all next time. Bye ! Assalammualaikum :-)