Takdir

Hello everyone. I'm here again. this week i got problem with my life. Orang cakap "tak salah mencintai seseorang tu, sebab perasaan dan sifat kasih sayang tu memang di cipta oleh Allah. jadi tak salah kalau kita suka/cinta pakwe orang sekali pun." btw, itu kata semangat aku supaya aku boleh go on kan hidup aku yang macam nak layu ni haaa. Haihhh. Banyak kali daa berlaku bende yang sama dekat aku. tapi tak seteruk yang sekarang ni. sampaikan belajar pun tak fokus tahu. Sebabkan seorang lelaki jeee. pelik kan perangai aku? Hmm. semua orang sekeliling aku takkan faham perasaan aku dan kesakitan aku alami sekarang. dorang boleh bagi nasihat jee untuk kuatkan aku :') Takpe aku faham, dorang mencuba. segala galanya takdir, ketentuan allah. Mungkin ada yang lagi bagus dari lelaki yang aku gilakan sekarang ni? kan kan kan. Hee. Aminnnnnn. Sekarang ni memanglaa aku nampak dia sempurana, dia sesuai dengan aku bagai. Tapiii, hari lain? Jodoh kan. kita tak tahu. Hmmmmm. act, tengah belajar menerima takdir dan kenyataan ni. that's why ayat membangun jee dari tadi. haha. Poyo ! Daa laa lelebih pulak aku an? Story panjang panjang tapi tak berdoa tak guna jugak. Gtg, chow~