Terakhir..

Assalammualaikum.

The first thing aku post ni sebab nak bagi latter ni dekat khairie. Yaa, busy sangat sampaikan nak tulis surat untuk dia pun tak sempat. Aku guna moden punya zaman laa an? Baru rare. Hehe.

To Khairie : Assalammualaikum. Pertama kali aku nak mintak maaf kalau aku selalu buat kau sakit hati or what. aku tahu aku memang tak mampu nak buat kau tersenyum. Hmm, sokay laaa. dalam 1 tahun ni setakat tu je laa yang aku mampu okay? Dah 8 bulan ber-bff dengan kau. tak sangka an? eh, Haha. Aku an, kalau bff ni takde la nak straight sangat. Yelaa pertama kali berbff dengan lelaki. Kalau dengan perempuan tu aku anggap biasa jee. macam kawan yang "tak berapa istimewa" tapi, engkau... Lain brooo. Kau bff aku paling hebat ! Act, pertama kali kita berbff ni start dari kau mula chat aku dekat facebook kan? aku bosan then aku layan. Tak sangka pulak kita satu kelas. haha. Lama lama lepak, dah cerita pasal masalah kau. Sampaikan bergaduh dengan awek pun call aku. haaa. eh? hahaha. Muka kau lain jee aku tanya kan? always ! Pasal kau kene pukul dengan mak kau sebab kes isap rokok bagai. kan? Banyak laah. banyak sangat cerita kau dekat aku. And tiba tiba muncul seorang jejaka. Haha. lol. Taufiq. kau tahu kan? Datang kelas kita lepak dengan aku. start dari tu aku lupa semua tentang kita. Lupa kau. lupa semuanyaa. sampaikan 1 hari boleh tak layan kau. esok nyaa, dah memasing bermasam muka. tapi, aku tak nampak kesalahan aku time tu sehinggalah efa tegur. baru aku sedar. Dan lepas tu aku cuba pujuk kau bagai. Yelaaa, aku sayang hubangan kita kot. Satu haritu aku try nak mintak maaf. Then, aku buat aku macam sampah. Haaa. itu gadoh paling besar laa selama kita kenal. rapat bagai. Dan akhirnya, kembali semua. Tapi aku still degil layan lelaki tu. tah apa apa tah aku ni. Bodoh ! ehh, lol. Lebeh pulak dah ;-p Penat tak layan perangai aku? haha. penatkan? Birthday kau ! :-( aku tak sambut sekali. busy :'( Kerje kan. Huaaaaaaaaaaaaaaa ! nak join gilaa. tapi....... sangat sangat tak boleh. Mampu bagi hadiah jee. tu pun entah kau suka tak hadiah tu. Ingatkan nak beli jam. kedai tutup. Sengal jeee. yelaa, aku pun 9:30p.m baru terhegeh-hegeh cari barang kau. menang taklaa kan. Itu, aku cuba untuk ketepikan. Lupakan and whatever. and this sabtu kau dah nak gerak subang. WHAT ! memang tak laa kan? awal sangat sangat. Haihhhh. Tak sempat nak spend time dengan kau puas puas :-( sadis ! wtf ! memang haihhhhhhhhh. Nak nangis sangat ! :'( Siapa lagi nak layan aku dekat twitter? siapa lagi nak dengar masalah aku? SIAPA?! SIAPA?! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Tak boleh laa macam ni. Hmmmmmmmmm, Khairie ! I'm Gonna miss you sayang. aku akan rindu bila kau cium tangan aku :'( Bila kita main main mata dalam kelas. bila kita sama sama cerita pasal masalah masing masing. bila balik sekolah jalan sesama. bila dalam kelas lepak sesama. kacau kau tengah menulis. sikat rambut kau. gelak gelak dengan kau. bila kau urut tangan aku. bila kau pandang aku. seeeeeeee? banyak sangat kenangan kita. banyak sangat ! aku akan rindu semuanya. semuanya ! *tarik nafas, hebus. tarik, hebus* Okay, chill. If kita terjumpa or what. nampak sangat rezeki kan? haha :') I wish that ! Tapi, I want you to know that you are the best i ever had. You are the one in a millions. You are that I need to made my day. You are everythings for me. yes ! you are ! Fuhhh. Okay, aku harap dekat sana jangan nakal nakal. kalau kau ada pengganti aku sekali pun. Tolong. jangan lupakan aku. sebab aku takkan lupakan kau sampai bila bila. even kita kenal baru berapa bulan. Pahit manis semua kita dah lalui. Tapi, kita terpaksa tak boleh nak berjumpa, tak boleh nak share masalah bagai. dah memang tak boleh. Takdir kan? aku tak boleh nak lawan. Hmmmmmmmm. Kau ada hidup baru dan aku dekat sini kene teruskan hidup tanpa kau :'') Enjoy with your new school. I wish that you will be okay with a new life. If ada masalah atau apa apa. Chat aku, text aku, call aku, tweet aku or dm aku okay? aku akan sentiasa ada untuk kau :') Bye ! xoxo. Love You <3